torstai 8. helmikuuta 2018

Hortonomille oppia

No olihan se pakko tilata. "Huonekasvien selviytymisopas"
Se saapui mulle viime viikolla ja tässä pikkuhiljaa oon kerinny tutustumaan siihen. Erittäin passeli opas perusasioiden suhteen. Selkeä ja tosi kivasti toteutettu. Jäin kuitenkin kaipaamaan juttua eri kasvualustoista sekä valaistuksesta. Mutta noita asioita voin googlailla ja kirjoittaa lapuille ja liittää paperiliittimillä tuohon kirjaan. Muutenkin meinaan täytellä sinne myös omia kokemuksia. Esimerkiksi rahapuun kasteluun mulla itsellä on paljon paremmin toimiva tapa kuin kirjassa ohjeistetaan.

Laittelen kuvia alle, niin saa vähän paremman käsityksen, millainen opus on kyseessä!





Maija ja Pitsilehti on ehdottomasti mun Must have-listalla. Kumpaakaan mulla ei vielä oo, kun en koe että mulla olis niille hyvät kasvupaikat. Joskus tulevaisuudessa sitten.



Tässä on se huono puoli, että tää innostaa hankkimaan taas lisää kasveja :D

Suosittelen tätä kyllä, varsinkin huonekasvien kanssa aloitteleville harrastajille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti